Student och sånt!

Jo.. jag lever faktiskt..! :P Har bara inte haft tid och ork att blogga sista tiden.. har haft fullt upp och dragit på mig en rejäl förkylning... men nu tänkte jag ge det en liten tid..

Studenten var underbar! En av de bästa dagarna i mitt liv! Vilken känslomässig dag. Ena stunden va man så lycklig och i nästa va man ledsen för att man skulle lämna klassen. Ja.. men det va verkligen en toppendag och jag är så tacksam för alla som grattade mig. :) Det värmde jättemycket. Åh blir så rörd när jag tänker på det. :) Har slarvat bort sladden till kameran så jag kan inte lägga in mina bilder än men när jag hittat den lägger jag in dem på min bilddagbok så ni kan se där.. :)


Balen var oxå en mycket fantastisk dag! Ja.. jag började ju gråta när jag fick syn på klassen.. tusan vad fina de va... :) Hade jättetrevligt. Dejten va trevlig och ja det va härlig stämning där på Bäckaskogs slott. :) Bilder från balen ska oxå läggas upp.  :) Det var en underbar dag! :)



Jobbet i Ystad går bara bra. Har jobbat där 3 dagar nu. Jag och min klasskompis Elin tar bussen vid halv 7.. snark. och kommer hem vid 8.. :P Kollegorna är trevliga och kunderna är många så det rullar på bra. :)

Kommentarer
Postat av: zara

ååååå va fiiiin du är! Jag vill se en massa fler bilder :)

2008-06-15 @ 11:57:01
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: zara

jag vill gärna se bilderna :)

Har en massa, ska lägga över dom på en cd till dig.

2008-06-15 @ 13:17:04
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Hej Amanda! Så här efter två veckor hoppas jag du smält alla intryck från de sista veckornas innan studenten - och från själva studentdagen! Du ser verkligen fin ut i balklänningen! Ha en riktigt bra sommar! Du får gärna skriva en rad eller två om du vill. KRAM

2008-06-21 @ 22:12:20
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0