Äntligen har jag fått min kassautbildning!

Igår var utan tvekan den roligaste dagen på HM nånsin! :) Jag fick nämligen min kassautbildning igår! :) Jag fick sedan stå i damkassan (inte helt själv i början förståss) i 3 timmar. Tiden gick superfort för det va så kul! Det va ganska stressigt, man ska ta av alla galgar, larm, vika, scanna.. o så har kunder massa kort o checkar med sig.. Det gäller att hålla huvudet kallt. :P Det var inte så svårt som jag trodde med kassan, men man får ändå tänka en extra gång innan man känner att man fått rutin på det.. Ah det va kul, och nu är chansen större oxå att de ringer in mig för jobb. :)

Efter jobbet stack jag o Jessica hem till Malin i Bjärnum. Käkade godis och tittade lite på tv.. Sen åkte jag o J hem till henne o sov. Sjukt gött har jag sovit i natt. Kändes som man inte sovit på hela veckan.

Jag längtar efter Ängla. Imorgon får jag äntligen träffa henne. Får abstinensbesvär när jag inte är med henne ju. :) Hon är goast i hela världen.

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Kul att du fått jobb - men jobba nu inte för mycket... Skolan ska hinnas med också du vet! Förstår att du saknar brorsdottern - tycker också hon är jättego´ fast jag bara träffat henne några gånger!Kram.

2008-03-09 @ 00:05:35
URL: http://metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0