E de inte Nordman som sjunger den?!

Igår åkte jag o Jessica till Bjärnum. Där blev vi hämtade av Malin och Elle. Sedan stack vi och beställde Kinamat. Kinesen bakom disken va jätterolig. :) Vi började prata lite om Melodifestivalen. Och så sa han att han gillade Nordman, fast inte den låten han tävlade med nu utan den där som han sjungit innan, den där Under ytan!  Vi började skratta och sa till honom att det är ju inte Nordman som sjunger under ytan! Han tyckte nog det va lite pinsamt.. hehe. :P

Vi åkte hem till Elle och käkade den supergoda maten och tittade på Melodifestivalen. :) Jo, jag tycker rätt låt vann. Bra refräng hade den. Men jag gillade oxå tvillingarnas låt, och Linda Bengtzings låtar blir man alltid så glad av, det är bra. :) Sen börjar jag gilla Sibels låt mer och mer. Satt med gåshud hela låten igenom, det ville inte lägga sig. Hon är duktig. Sedan började jag visst se han i BWO med andra ögon, han Martin Rolinski. :) Han ser mycket bra ut kom jag på igår. Synd han sjunger i det där bandet med låtar som låter likadant, och att han visst har sambo enligt Wikipedia... :P
 Martin Rolinski under Stockholm Pride 2007.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahha, "enligt wikipedia" här har vi snokat ;)

2008-03-17 @ 00:11:29
URL: http://malinnordkvist.blogg.se
Postat av: eva-marie

Vad tror du om Nordmans låt sjungen av SAREK - hade inte det varit 10 ggr bättre?!

2008-03-19 @ 22:41:22
URL: http://metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0