Fastsnöad!

Här kommer lite bilder från festen igår! Hade jätteroligt! Vi åt och dansade och sjöng. Riktigt rolig kväll va det! Nu börjar man känna igen folket där borta i Huaröd. Bonnaland. :P Sov gjorde vi hemma hos Alexander som sist. Jag o Erika delade soffa även denna gång. :) I morse blev jag skjutsad av Alex pappa till festlokalen där jag hade bilen. Jag skulle ju jobba kl 11 idag. Sen blev det lite problem. Bilen hade nämligen blivit fastsnöad! Det hade kommit jättemycket snö i Huaröd igårnatt och med sommardäck på var det därför inte alltför lätt att ta sig loss! Vi fick skotta och knuffa på bilen för att få loss den. Haha. Sen fick jag köra jättesakta hela vägen in till stan. Tycker det är jätteobehagligt att köra när det är halt. Men jag kom helskinnad till jobbet, dock 5 minuter sen... :/
 Födelsegrisen Alexander
 Erika och jag
 Erikas nya pose, Henke och Marie
Erika, Lotte och jag.
Cissi och Henke
Jens och Alexander dansar
André
Syskonen Lotte och Cissi som jag tycker mycket om. :)

Kommentarer
Postat av: lotte

jag tycker om dig oxå!

2008-03-23 @ 11:57:19
URL: http://lottenordahl.blogg.se
Postat av: Cissi

Samma här, darling! :)

2008-03-23 @ 14:52:17
URL: http://sesajlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0