Jobb plugg jobb plugg jobb plugg

Idag har jag jobbat 2 timmar på HM. Började med att fastna med mitt armband i larmborttagaren. :P Pinsamt.. Fick sen stå i herrkassan hela tiden. Det är roligt! Men ganska stressigt. Och fortfarande känner man sig lite osäker på vissa saker.. men det klarnar mer och mer. :) Ska jobba igen på lördag, sedan tisdag, onsdag, långlördag, långsöndag. Och det är fulla dagar! Det är för att man ska jobba som man har lov har jag kommit på.. :P Men det är kul! Jag klagar inte. :) Så nu får jag verkligen ta o sätta fart med den där tusans slutrapporten så den blir klar nån gång... och fotoalbumet. Höll på med fotoalbumet en hel dag igår men blev inte klar med det ändå, fick dock ont i ryggen och benen istället eftersom jag suttit på golvet hela tiden.

Nu ska jag äta en bit och se på vänner. Ja sen ska jag ta itu med pluggerierna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0