Ledig imorgon!

Jahopp, vad ska man hitta på då egentligen...! hm.. Funderar på att åka till Malmö faktiskt... eller så skulle jag tagit en heldag och bara pluggat. hm. nej för tradigt. Jag kan hm... typiskt vad svårt... Blir nog malmö ändå. Eller så åker jag till Stockholm. :P Funderade seriöst på att göra det på lovet.. :P få tag på en biljett på tradera och åka 6 timmar senare.. heh. tycker om sthlm och tyckte det va på tiden att åka dit. :P Men det blev inte så ändå eftersom jag o mamma skulle till köpenhamn.... Men jag längtar tills vi ska dit med klassen i maj! Då är jag, malin o jessica bjudna på studentfest där! haha! :) så ska vi gå på kurs o så ska vi festa lite till. :P härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0