Motiverad

Jodå, jag gick till träningen idag! :D Och tusan va jag blev på G! Jag sprang runt o studsade o sprattlade! Vet inte hur det kom sig, kanske va det en superbanan jag åt innan passet eller så tänkte jag bara på fotograferingen till balen... man vill ju inte se uppstoppad ut då direkt... Kameran lägger ju på 10 kg.. :P

Ikväll ska jag göra historian har jag bestämt mig för. Vill verkligen få högsta betyg i det ämnet. Fick tillbaka min hemtenta idag och blev superglad för mvg.t :) Så nu tusan ska jag satsa! Det va värst va jag blev motiverad helt plötsligt..

Imorgon blir en slapp dag. Vi ska bara korrigera Elle-bilderna lite sen slutar vi. Härligt! Vad ska man hitta på då då? :) Kanske dra till friskis.. :P Vi får väl se!

I won't worry my life away.....


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej vilken fin header du har!
Skulle du vilja hjälpa mig att fixa en? kraam

2008-03-12 @ 11:45:10
URL: http://tjej89,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0