Omotiverad

Usch jag e inte motiverad till nånting idag känner jag. Tisdagar är den dag, förutom torsdag som jag är absolut tröttast på... Uppsättningen gick skitdåligt idag. Ja, det blev faktiskt ingen uppsättning överhuvudtaget.. o snart ska jag träna hade jag tänkt.. har inte fått med mig sandra idag heller för hon skulle plugga.. o då känner man sig ännu mindre motiverad.. i ett desperat försök frågade jag alla i klassen om de kunde följa med men utan resultat.. Att fråga en timme innan det börjar e nog ganska oklokt...

Nej det jag mest känner för nu är att åka hem o lägga mig i soffan o glo på komediserier. :) men nej, jag ska inte låta mig göra det. Nu ska jag kämpa väl på friskis sen får jag lov o åka hem. Fast då ska jag plugga... precis som jag gör varje dag nu för tiden... typiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0