Ont!

Oj vilken träningsvärk jag har idag! I hela kroppen! Helt sjukt. Kunde knappt vända mig i sängen i morse. :P Gött!

Valborgen igår blev en trevlig kväll. Började med att jag och Sara åkte till täppet och grillade med Vicky och hennes kompisar. Sedan drog vi in till stan en sväng och kollade läget. :) Hoppas ni andra oxå hade bra valborgar. :)

Idag ska jag röja på mitt rum! Det har legat en stör hög på golvet ända sen vi flyttade hit med lådor, kläder, påsar, böcker.. Och hela tiden har jag vetat att det ska ner i källaren. Jag har bara inte fått loss tummen än. Men idag blir det andra bullar. Dessutom ska jag börja på fördjupningsarbetet i engelska tänkte jag. På hugget idag känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0