Skattjakten!

Tusan va roligt vi hade igår! Helt sjukt! Vi började med att göra vid oss på skolan. Hälften av oss som fjärilar och laget jag var med i var möhippor. Ja, vi hade alltså möhippetema. :) Vi blev riktigt missmatchande snygga! :D Sedan drog vi ut på stan och käkade på pastavagnen. Efter det drog vi ner i Tivoliparken där det va skattjakt på gång! Det var en sån otroligt härlig stämning så det går inte att förstå det om man inte är eller har varit student själv. Alla va så glada och dansade och sjöng med sina tokiga utstyrslar! Vi hittade väl ett par saker på den där lappen typ en rakad kille, ett sugmärke (lotte gjorde ett på mig :P ) en ryggtatuering.. sedan gjorde vi en mänsklig pyramid och lite sånt. :P Ah det va såå roligt! Sedan dansade vi för fulla muggar! Jag tappade både min slöja och strumpeband och när jag gick därifrån var jag helt svart på ena sidan av ansiktet. :P  Tusan va roligt jag hade! Så härligt att få va med klassen så där. :)

Sedan drog vi hem till Jessica och jag somnade direkt. :P Vaknade och tog sedan en välbehövlig dusch. Sedan käkade vi pizza och gjorde oss i ordning. Därefter stack vi hem till Madde på förfest där vi träffade några andra klassisar. Ja, bara några, en del hade inte pallat trycket. :P Sedan drog vi vidare till Banken där vi fick stå i kö i typ 45 min så mycket folk där va! Men tusan va kul vi hade när vi väl kom in så det va det värt! :) Vi dansade en massa och träffade folk och dansade ännu mer. :) Sedan tog jag och Malin taxi hem till Jessica och sov ända till halv 1 idag. gött. :)


Bilder kommer nog så småningom... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0