Great Barrier Reef

Igar tog jag o jonte en tur ut pa barriarrevet. Det va en jatteharlig dag med fint vader och det blaaste vatten jag nansin sett. Saa harligt. Oj va vi njot! Vi snorklade. Halsade pa nemo och en massa andra fina fiskar. Sen fick vi oxa testa pa att dyka! Jattehaftigt! Kandes konstigt i borjan att andas i den dar saken men sen gick det lattare. God mat fick vi oxa och sparkling wine. :) Och sen va det en kille som ville jag skulle smorja in hans rygg med solkram. Han hade ankrumpa. Disgusting. :P

 

Kommentarer
Postat av: Lotte

JAG SAKNAR DIG! Hoppas allting är bra och att du trivs. Det ska bli så roligt när du kommer hem och berättar om allt du gjort. PUSS

2008-11-09 @ 13:29:44
Postat av: Carina Persson

Hej Amanda!



Vad härligt du har det. Önskar att jag också kunde åka iväg någonstans så där. Men som ensam mamma med en 8-åring och två som fyller 7 i januari, så kan jag inte ens gå på bio utan att planera det en månad i förväg, typ. Men jag får trösta mig med att det bara är si så där tio kvar innan jag också kan göra saker och ting igen :-)



Hoppas att allt är bra med dig!



Kram från Carina Persson

2008-11-11 @ 20:22:44
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0