Hejsan hoppsan!

Hejsan hoppsan! Befinner ig just nu pa magneton. (magnetic island) utanfor Townsville. Bor hos en dam dar och har hjalpt henne med sin tradgard. Det ar en jattefin o. Har varit har i 3 dagar nu. Forsta dagen vi kom hit vandrade vi for det pastods att det va ganska latt att fa se koalas i skogen pa berget. Sa vi vandrade och vandrade men sag inga lurviga sma nallebjornar uppe traden.. och varmt va det! Men nar vi trotta och besvikna va pa vag tillbaka sa satt han dar uppe i tradet! :) Saa sin va han. :) Riktigt kul va det att fa se en koala, och i vilda livet oxa dessutom!

Massa kangrusar har vi banne mig och sett! Forut hade jag bara sett platta sanna, (overkorda alltsa) men ja nu har jag sett massvis. :) sa sota! vill ta med mig bade en kanguru och en koala hem att ha i sangen som gosenallar. :) sa sota!

innan vi kom hit har va vi i Ingham, norr om townsville. dar bodde vi hos ett mycket trevligt svenskt, tyskst par. roliga va dem med. :) trivdes bra dar men kunde tyvarr bara stanna 3 dagar. fast eftersom det bara e nan manad kvar av var resa nu sa vill jag o jonte dra oss tillbax till sydney nu. for att hinna se fler platser saklart. :)

imorgon drar vi oss fran townsville. vet dock inte vart men det e spannande att inte rikigt veta! 

igarkvall akte vi ner till stranden och sag solnedgangen. saaa fint va det! har aldrig sett det pa det viset forut. :) vackert.

hoppas allt e bra med er!

"Det va har vi gick nar vi sprang"

Citat by Jonte :)




Kommentarer
Postat av: Lotte

JAG KLARADE HELA SKITEN! SÅ JÄKLA NÖJD ÄR JAG :)

2008-11-17 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0