G-day mate!

Nu e klockan 4.08 hemma. har e hon 12. 08. sitter pa ett internet cafe dar man far sitta gratis om man e backpacker. kanon! gratis e gott! vadret e 23 grader varmt plus sol! gott som tusan! hoppas ni ser vad jag skriver. kan inte skriva a, a och o har ju.. :)

Resan gick bra. For utom en liten grej. Planet som skulle ta oss till london fran arlanda va sent och det blev stressigt sa vi kom en kvart forsent till incheckningen jag o Jonatan. Efter en massa rulltrappsakande och tunnelbaneakande mellan terminalerna for o prata med de olika flygbolagen lyckades vi fa platser pa ett flyg om ett dygn! Sa den natten sov vi i en soffa pa ett cafe pa flygplatsen. :) Stela i necken morgonen efter akte vi in till london! Vi ville ju inte sitta pa flygplatsen hela dagen. Hade en jattetrevlig tur i london. Kollade i butiker pa picadilly och vandrade i hyde park.. ja det va mysigt. :)

Sa det va pa nat vis lite trevlig att vi missade flyget.. :) Annars har resan gatt bra. Sov mesta delen.

Hostellet som vi bor pa ar jattemysigt! Enkelt men mysigt! Jag o J utforskade stan igar. Sag operahuset! Saa fint va det! Haftigt att se det i verkligheten! Sen satt vi pa det stora trappen framfor och solade och skrattade at alla japaner som skulle ta foton. :) Pa kvallen va vi pa BBQ fest med andra backpackers. trevligt! :)

Nu maste jag sluta for nu ska vi pa beachtrip. :)

Ha det gott gott folk! Miss you!

 

Kommentarer
Postat av: jessica

åh va roligt det låter:) ha det finast!:D

2008-09-19 @ 15:32:26
Postat av: zara

härligt att höra att ni är framme :)

Saknar dig redan.. Ta hand om er nu! Var rädda om er! Kram från oss i Färlöv

2008-09-19 @ 21:32:48
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: malin

Shit amanda jag kan inte fatta att du är i Australien nu, DU ÄR I AUSTRALIEN! Omg! Hoppas allt går bra iaf, jag är hemma i skogarna o hälsar på petras bebis nu i helgen :D Ha d bäst vännen, puss!

2008-09-20 @ 15:31:35
URL: http://malinnordkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0