tidsoptimist

Va filmen bra? Ingen aning. För vi kom för sent... Det är inte så bra att va tidsoptimist alla gånger har jag kommit på.. Det ÄR inte alltid gott om tid.. :) Men istället satte vi oss på house of bagels och va lite sociala. Det va mysigt. :)

I fredags lunchade jag med min sandroo. :) Förvirrad som man är hade jag fått för mig att det va i torsdags vi skulle setts så jag åkte ju in till stan då. Och jag gick där o väntade och hon ringde aldrig.. snyft. och hungrig va jag. haha. ;) Men i fredags fick jag äntligen träffa henne. Såå länge sedan vi sågs. Vi hade ju massor att snacka igen. och skratta igen.. :) Efter maten hjälpte vi hennes kära mor att välja glasögon. Jag och sandra testade oxå massor. :) När jag va liten va det min värsta mardröm att jag skulle behöva ha glasögon, men nu tycker jag det är skitsnyggt. Finns ju hur många snygga bågar som helst. Hade de inte varit så fasligt dyra hade jag nog köpt mig några med fönsterglas.. :) Man ser ju smart ut!

 Två busungar på den tiden vi va grannar.. :)



Tänk nu är det bara 8 dagar kvar! Det är bara en vecka plus en dag! Helt sjukt.. hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0