snö, tåg och helformsklipp

Sjukt att det snöar igen... men det verkar inte lägga sig så...

Idag har jonte varit här. Vi gick en promenad in till byn och hämtade mina tågbiljetter. Imorgon åker jag till min soffa i göteborg. :) Ska stanna där över helgen.. Se hur hon har det där uppe och sånt.. :) Åker direkt efter jobbet.. Hoppas jag kommer kunna sova hela resan.. Annar är detta kanske ett tillfälle att börja läsa en bok? Eller börja rita och skriva gesällpapper.. (papper om vad man ska göra på alla modeller, som ska lämnas innan man börjar..)

Det verkar som jag hittat en permanentmodell nu, ska testrulla henne nästa vecka kanske. (men tack alla ni som erbjöd sig i mitt förra inlägg ;) heh, det va 0! :P , kanske berodde det på bilden jag la till till inlägget? haha! :) ) iallafall, nu behöver jag bara en fri damklippning och en helformsklipp med volymföning..  usch vilken ångest man har över detta alltså..
 
Snart ska jag åka och träna! jajjemensan. nu har jag börjat träna igen.. känns jättebra! träning har alltid varit viktigt för mig, vet att jag mår så mycket bättre när jag får röra på mig, dessutom tycker jag det är roligt. Men sen i somras har det bara varit massa jobb och så åkte vi ju till australien i höst (där sprang vi visserligen då och då och promenerade mycket men ändå..)  Men nu har jag ju köpt kort och allt, vet dock att det kommer bli mer jobb nu framåt våren så jag hoppas jag kommer hinna med träningen i fortsättningen oxå...

Den 29e är det RENTdax igen! Jag, päronen, uffe, en vän till familjen, och jonte plus mamma och syster ska oxå med. :) Ska bli roligt! :)


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0