ett tusans kalasande!

Mycket händer. Vi har fått en lägenhet i Lund nu. :) På torsdag flyttar vi! Ska bli så roligt! Fixa och dona och planera och allt sånt.. :) Men i helgen händer mycket så då kommer jag sova i åhus.. Fredag jobbar jag och lördag oxå, efter jobbet ska jag och jonte åka till ängla och hjälpa till med hennes barnkalas, måla lite ansiktsmålningar och sånt.. :) Sedan är jag bjuden på födelsedagsfest hos emelie på kvällen och på söndag ska jag själv ha kalas. Ett 11månaders försenat 20årskalas. :) Va i Australien när jag fyllde 20 och sen har det varit en massa annat och så tänkte vi vänta till det blev sommar och så kom ytterligare saker emellan... fyller ju 21 om en månad! :P Fylla år är inget jag direkt bryr mig så mycket om att göra.. fast man har ju inte så mycket val än att göra det.. heh.. men det är trevligt ändå att samla släkt och vänner lite ibland och så.. :)

Haha! Ja det är värsta kalastiden nu! I söndags hade ängla släktkalas, hon fyllde 5år den 1 september och nästa helg ska jonatan och hans mamma ha 70årskalas.. Men efter det blir det nog lite lugnare.. Fast sen vill jag nog ha nån typ av 21års fest/inflyttningsfest för mina vänner.. Fast man vill ju gärna ha kommit i ordning först.. :) En sak i taget va det ja!




Jag är glad att min soffa bor hemma igen! För hon är mysig att mysa med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0