lista

HAR DU ? ..
Folköl i kylen : Gillar inte öl men päronen har nog några öl där..
Något husdjur : Ja Annie min noffeterrier
Någon favoriträtt : Tortillas och guacamole.
Någon flick/pojkvän : Ja nisse som är världens underbaraste
Puder på dig : Inte just nu men i skåpet finns ett foundationpuder från ID jag använder dagligen.
Några framtidsplaner : Jag ska bli frisör. Sen drömmer jag om att jobba utomlands ett tag.
Någon sjukdom : Nej peppar peppar
Gymkort : Inte gym, mne jympingkort på Friskis
Några kärleksproblem : Nej
En homosexuell kompis : Nej men hade gärna haft en att byta kläder med. ;)
Duschat idag : Nej ska träna snart, duschar helst efter träningen faktiskt.
Någon kompis som snarkar : Tror inte det nej.
Någon vän som spelar i ett band : Ja en pojkvän som spelar i Unleaded Patrol
Några mvg:n : Det finns ett par ja.
Någon som förstår dig : Det tror jag..
Tuff kompis som kan försvara dig : Sofie :P
Något beroende : Nope
Fikat idag : Ja
Nagellack : Ja. Ett lager svart och ett lager rött och det blev blodrött. :)
Någon vän som bor i ett annat land : Nej

VEM ? ..
Avskyr du :
Ingen
Hånar du : Jag brukar inte håna
Delar du mest minnen med : min familj, Sandra
Längtar du mest efter : Sandra som har kommit hem från Turkiet nu men som jag inte har träffat än eftersom hon har öroninflammation och feber! :(
Stör du dig på : Besservissrar
Gosar du med : Nisse helst
Lagar mat : mamma oftsast
Diskar : diskmaskinen
Tror att den är någon : vet ej

VILKEN ? ..
Tidning läser du :
Veckorevyn, Tivoli.
Buss åker du oftast : Ystadbussen, möllebacksbussen
Frisyr har du : uppklippt frisyr
Dag fyller du år : 7 oktober. 1 vecka kvar!
Årstid föredrar du : sommar, men hösten och vintern e med mysig så länge man bylsar på sig.
Stad är du uppväxt i : Yngsjö. stad o stad...

VAD ? ..
Gör du nu :
Svarar på frågor
Gör dig till en bra människa : Jag bryr mig om andra människor
Gör dig till en dålig människa : Har mina brister men vill inte fokusera på dem
Vill du arbeta med : människor
Är roligast just nu : 3:3 festen på onsdag!
Har du på dig nu : Svarta pyjamasbyxor och en orange t-shirt. haha. härligt.
Har du för smink idag : Ingenting.
Äger du för skor : Några olika.. Inte överdrivet många o de jag har e ganska utslitna. Får nog bege mig till skopunkte snart! :)
Har du för storlek i skor : 38, 39
Läser du för bok : Hinner inte med det tyvärr för jag gillar att läsa böcker. Skulle läst Religion just nu som sagt... :P
Ska du göra nu : Hoppas på att mamma kommer hem med bilen snart så jag kan åka o träna!


Från http://www.ladyscorpio.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0