Snörvel

Usch, inte e läget så mycket bättre än igår... Men kanske beror det lite på att man inte är särskilt fräsh efter att ha legat på soffan i två hela dygn.. Ska hoppa in i duschen senare o se om jag känner mig lite piggare då kanske. Ska bara vara halva dagen på Tova imorn. På eftemiddagen. Att stå upp i 9 timmar klarar jag nog inte.. Sen ska jag försöka gå ut med Jessica o Malin. Malin som fixat gratis inträde till mig.. då får man ju försöka... pallar jag inte kan jag ju bara åka hem.. Ah, jag e så dålig på att lyssna på min kropp känner jag..

Så vad har jag glott på idag?
House. Mamma hade låtit dvd fortsätta spela in efter idol i tisdags så jag tittade på programmen som spelats in därefter...
9/11 Miljonärsänkorna
Vem åldras värst
Ellen
Vänner
Sabrina tånårshäxan
Fresch prince Bel Air
Omaka systrar * 2
Skulle sett That 70s show men jag somnade en stund och drömde att det bara fanns tjejleksaker. Bara en Zorromask fanns kvar...

Har faktiskt gjort en del plugg idag med :)

Kommentarer
Postat av: evelina

krya på dej!

2007-09-13 @ 18:53:43
URL: http://delightful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0