Tråkig måndag

Vad händer idag?

Inte mycket. Jag sitter här och fikar på en ganska torr men ändå go fikabulle. Snart ska jag kanske börja på engelskan tror jag.. Hade varit smart av mig att göra det en dag jag inte har nåt annat för mig ju. Ja smart kan man ju va, men oxå lat.. ;)

En helt lugn vecka kommer det att bli tror jag.. kan bli skönt men oxå lite tråkigt.. Vill börja träna nu men vågar inte förräns jag blivit bättre..

Ah vilket tråkigt inlägg jag kom med idag.. har verkligen bloggtorka känns det som! sorry..

Jag ska se om jag hittar nån lista.. ett tag sen jag fyllde i nån sån..

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nope, bara med papper emellan. haha
Titta på dig själv i spegeln: Vem gör inte det?
Gnälla: Ja vissa dagar e man expert på det
Skrika: När jag e upprörd ja
Sova: Ja det händer!
Ha ångest:
Ja det händer..
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Nej tur det
Drömma sexdrömmar: Det händer väl. :)
Ta droger: Aldrig
Försöka vara annorlunda: Ja ibland e det kul!
Klä dig i svart: Oftast inte helsvart
Gå till kyrkan: Nej men funderade seriöst på att gå till den ortodoxa kyrkan förra söndagen för att se på en träflisa från jesus kors. Det var efter ett studiebesök med klassen jag blev lite nyfiken där.. Hur man vet att det e från jesus kors? jo, för att när en väldigt sjuk man tog på just den flisan så blev han frisk. :) häftigt!
Gå i skolan: Japp
Röka:
Nej
Ha sex: hihi
Ljuga: vita lögner ibland e väl tillåtet..? ;)
Hata folk: Nej inte hata..
Lita på folk: Ja det brukar jag nog. men jag märker ganska snabbt vilka som går att lita på.

VEM:
Saknar du:
Tina min gamla klasskompis. Kul att träffa henne i fredags i alla fall, även om hon inte minns det så mycket. hehe :)
Vill du döda: jag dödar ingen
Rörde dig sist: jag krockade lite med jessica idag om det räknas.. :P
Vill du slå: Den som förtjänar det
Kysste dig sist: Nisse :)
Vill du kittla: Nisse för han ska jämt va på mina oskyldiga fossingar..
Kramade du sist: Min kund jag klippte i skolan idag
Vill du prata med: Sandra som åker till Turkiet imorn. Ska ringa henne sen.
Skrek du på sist: Vet ej
Vill du vara som: min bror
Sårade dig sist: onödigt att dra upp
Vill du bli galet full med: Sofie utan tvekan! :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Nisse
Fick du sms från senast: Soffan
Ringde dig senast: Min kund, dock svarade jag inte.. men han hittade upp ändå. :P
Är vackrast på jorden: Nisse utan tvekan

HAR DU:
För många vänner:
För många vänner kan man inte ha
Förföljelsemani: Ibland när man går själv..
Tvångstankar: Det händer. Ibland får jag bara ta fem steg mellan varje lyktstolpe.. :P
Någon annan psykisk sjukdom: --
Någon fysisk sjukdom: förkylning
Någon skada: nej peppar peppar
Färgat håret: jaa sen sexan :P
Brutit några ben: nej bara stukat armen när jag hjulade när jag va liten.
Några piercings: 3 hål i öronen
Egen dator: nope..
Bra självförtroende: vissa dagar.
Kysst någon: Självklart :)
Haft sex:  hihi
Köpt kondomer: hihi
Tagit nakenbilder: haha nåt ditåt på nisse kanske. ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon:
ja
Varit kär: massor
Dumpat någon: ja
Stulit någonting:
nej.
Lämnat landet: På semester
Tuttat eld på nått: ljus, tidningspapper..
Gjort något olagligt: skjutsat på cykel? :P 

HUR:
Går du:
Lite utåt med min ena fot, precis som pappa..
Svarar du i telefonen: "Amanda" oftast
Fördriver du tiden: springer runt i cirklar
Mycket pengar har du: upp o ner
Tjänar du pengar: studiebidrag, klippningar, massage
Ofta diskar du: typ aldrig.. ibland när jag sover hos soffan
Ofta städar du: inte alls ofta.. tråkigt. men då o då får jag panik och städar rubbet
Många stör du dig på: det finns en del, men jag kan hantera det. :)
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag..

TROR DU:

Att du kommer bli något:
ja massvis med saker hoppas jag. typ frisör, stenrik..
På gud: ibland, bra att det finns nåt man kan välja att tro på i alla fall..
På rymdvarelser: japp. vi kan inte va de enda i hela universum
Att folk tycker om dig: ja de flesta hoppas jag..
På ett liv efter detta: japp, jag kommer nog bli en indian.
Att fiskar kan tänka: det hoppas jag inte..inte när jag knäcker nacken på dem i alla fall.. :)
Att du kommer leva länge: ja jag ger mig inte särskilt lätt


Tagen från www.frokent.blogg.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0