Utekväll!

Ah vilken dag det var igår. Jag velade hur länge som helst om jag skulle följa med tjejerna ut... Visste inte om jag var sjuk eller inte så jag bestämde mig helt enkelt för att jag inte var det! Och tur var väl det för tusan vad roligt jag hade! Jag, Malin, Jessica, Sofia och Sandra drog till Lotus där det va Happy Hour. Ett par tequilas o sen ägde vi dansgolvet! Trevliga människor träffade vi och god kebabtallrik åt vi som nattamat. Tack flickor för en underbar kväll!

Idag har jag blivit blond. Lite kopparfärg finns det med i eftersom jag nästan varit svart i botten förut och för att det e så otroligt svårt att bleka bort alla de pigment som finns i så mörk färg. Men helheltintrycket är blont. Känns skönt för att ha mörk bottenfärg som jag hade innan ger mig randiga hårstrån i tre färger.. Dock känner jag mig lite blekare.. Om ett par veckor ska vi ha egen hårvård så då kanske man kan lägga nåt brunt i fronten..

Snart ska jag träffa min underbarling. Vi ska myyysa hela kvällen och jag längtar jättemycket efter honom. :) Nu var det nästan en vecka sedan jag träffade honom.. Oj vad han ska få pussar. :)

Imorgon är det det första Tarzan-repet! :D Asså jag ska inte va med själv förståss även fast det låter kul och inte alltför svårt att spela apa... men det e så roligt att se på när de övar. De är superduktiga och härliga människor. Tycker absolut nu ska gå och se den. Tarzan har premiär den 16 februari på Kristianstadsteatern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0