Yngsjö IF

image129 
Tro det eller ej men jag har faktiskt spelat fotboll en gång i tiden.. Här är laget vi satte ihop i sexan och spelade i Yngsjö IF till o med 8an/9an.. Hur gick det för oss då? Vi gjorde 0 och släppte in ca 20 mål per match! :D Men vad gjorde det?! Vi brydde oss inte om siffrorna utan vi kämpade på och hade jätteroligt ändå! Känslan när vi vann vår första och enda match glömmer jag aldrig. Tusan va glada vi va! haha. Äntligen hade vi visat alla som mobbat oss att vi faktiskt kunde! :D Och när jag gjorde mitt första och enda mål va inte heller en så dum känsla. :) Hade länge haft otur med bollen men till slut lyckades jag få in den! Och min tränare e fortfarande skyldig mig en 50-lapp för det! ;) Ah va jag saknar det faktiskt.. Vi hade nåt speciellt tillsamans. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tror vi spelade mot er då , :D
Vi spelade mot något yngsjö iaf och vann rätt stort, men kommer fortfarande ihåg att yngsjö var hur glada som helst ändå trots förlust ! : )
Kram

2007-09-17 @ 20:36:47
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se
Postat av: Elle

Ohh ja det var tider det! Minns du den matchen vi vann och vi blev bjudna på glass? Man blir allt nostalgisk vid minnet...

2007-09-17 @ 21:19:24
URL: http://subtlekiss.blogg.se
Postat av: Erika

Vui mötte också er, vann med 7-0 tror jag ;)

2007-09-18 @ 10:14:02
URL: http://eurika.blogg.se
Postat av: Jenny

haha , jo jag kommer ihåg att vi tom frågade vår tränare om ni inte hade förstått att ni förlorade :P HAHA ! det var tider de . nej jag spelar inte längre, är bara tränare . tror vi va nog bjärlöv då : ) duktiga som tusan va vi , :) Kram

2007-09-18 @ 11:50:09
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se
Postat av: Liza

hehe känner igen det där spelade fotboll i Tumba vi var alltid glada fast vi inte fick in ett enda mål...
Vi fick till o med vara med på lilla sportspegeln o spela o vi var de gladaste förlorarna precis som ni :)...
Vad kul att du gjorde ett mål då var du ju ändå duktig ju :)...

2007-09-19 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0