Soffpotatis

Aaaah jag kan knappt fatta att det är sant! Jag har verkligen inte något plugg alls att ta itu med nu! (men imorgon har vi både religion och svenska=slut på friden) Det är så otroligt skönt! Slutade 11.30 idag, åkte och käkade på subway med Malin. (Efter tredje försöket va mackan faktiskt god :P) sedan åkte jag hem och ändå sedan dess har jag bara legat i soffan och glott på tv.. o sovit lite.. o läst lite bloggar... o glott lite mer på tv.. Ah, vilken soffpotatis! Men det tycker jag att jag är värd att vara nu efter den där tusans slutrapporten och allt jobbande på lovet. Ja.. jag stannar nog kvar här ett tag.. sedan så kanske, men bara kanske, går jag ut och går en sväng.. Men som sagt, bara kanske... :P

För ungefär ett år sedan började min hosta. Jag hade sedan hosta hela sommaren och jag fick sitta upp och sova för annars gick det inte! Såg nog ganska kul.. Nu har jag blivit förkyld och börjat hosta igen! Jag har inte behövt sätta mig upp ännu, men det börjar knyta sig i magen ibland så jag verkligen måste hosta.. Det riktigt kliar i halsen! Usch. Vill verkligen inte va med om samma sak även detta år..!

Nu ska jag iallafall stryka lite kläder för att göra nånting vettigt. :)

Kommentarer
Postat av: zara

ja fy, de var hemskt. vi hade de samtidigt. jag hostade sönder en muskel. varje ggr ja blir förkyld blir jag livrädd att få tillbaka de, recis som du. Men sist blev de en annan sorts hosta. håller tummarna för att du ska slippa. kraaam

2008-04-03 @ 09:30:17
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Karin

Jag tycker det verkar som du har en allergisk hosta.
Kolla upp detta. jag hade när jag var lika ung som du en envis hosta jättelänge och som visade sig var allergi. Och nu är det ju pollentider.
Hoppas det ordnar upp sig för dig Hälsn.Karin från Sundsvall

2008-04-03 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0