Australien

Nu är det bara 3 veckor kvar!! Sedan drar jag från detta land ett tag. Jag ska nämligen till Australien med en vän vid namn Jonatan. :) 3 månader ska vi stanna down under för att jobba runt och resa runt och hitta på äventyr. :) Ska bli såå spännande! Ja jag är faktiskt ganska nervös nu men jag ser verkligen fram emot att resa. :) Är det någon som har varit där och har bra tips så får ni gärna berätta. :) Så nu blir det en veckas jobb till i Ystad, sedan ska jag va ledig 2 veckor för att fixa en massa ärenden, typ fika med en massa kompisar.. :) Fyy vad jag kommer sakna vissa personer!

Tänkte att jag skulle försöka hinna med att föra en liten resedagbok här på min blogg för de som är nyfikna på vad vi hittar på där borta.. :)

Good day mate!


Kommentarer
Postat av: Eva-marie

Det gläder mig att du ska till Australien! Nu får du användning för engelskan åtminstone. Jag läser gärna vad som sker där på andra sidan jordklotet - om jag får. KRAM

2008-08-25 @ 23:03:18
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: ramlan

jag vill äta glass med dig ikväll och titta på Shanghai Noon kanske, glassen är viktigast dock!

2008-08-29 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0