Blondin

Då vart man blond igen. Lät som det gick på ett kick men så lätt va det inte. Först gjorde elin lite slingor igår en timme innan vi började jobba. Blev lite ljusare. Tog hem blekning och drog upp mer slingor på mig själv igårkväll. Det va inte det lättaste! Varför ska en spegel va spegelvänd för lixom?!  Resultatet blev vitt i botten, kyckling på topparna. Roligt. Men det va jag ganska beredd på att det skulle bli eftersom jag färgat rött några gånger sen i februari.. I morse satte jag fast en mössa på huvudet med några klämmor så den inte skulle åka av på bussen.. :P Elin, min räddare i nöden la sedan en grå toning över längderna vilket neutraliserade bort mycket av det gula. Så nu är jag typ sandblond, blandat med lite vitt och blandat med lite koppriga slingor. Så här kan jag väl se ut iallafall.. men är lite sugen på mörkare slingor med för att få lite mer färg i mitt bleka ansikte.. Vi får väl se om elin pallar med en omgång till.. :P

Hoppas det är bra med er allihopan!

Kommentarer
Postat av: ramla

du är snygg i allt och jag älskar dig!

2008-08-21 @ 23:39:20
Postat av: zara

jag vill se! In med en bild! :)

2008-08-23 @ 10:57:35
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Nr 12

Hejsan

Har du inte anmält dig till mina tävlingar är de hög tid att kolla in min sida

Har du fått mkt regn hos dig ?

Ha en bra söndag

2008-08-24 @ 13:29:04
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0