nyasfalterad cykelbana

Ikväll ska jag sova hos min Ängel! Längtar så efter henne. Imorgon fyller hon 4 år! Tänk 4 år! Hon börjar bli stor.. Men hon kommer nog alltid va liten i mina ögon. :) Så imorgon ska jag följa henne till dagis eftersom hennes päron ska iväg på morgonen. Sen blir det kalas på kvällen. :)

Just nu håller vi på att flytta igen. Till det huset där det är meningen vi ska bo.. Det är väl inte helt färdigt än men så pass färdigt så man kan bo där..  usch va jag är trött på att flytta..

Igår va det min sista dag i Ystad. Lite vemodigt.. men förhoppningsvis kommer jag tillbax dit senare.:)

I fredags fick jag träffa min sara. Hon följde med mig hem efter jobbet.. Gick och käkade pizza på robins sen gick vi en sväng, la oss på den nyasfalterade cykelbanan utanför kvantum och tittade på stjärnorna. :) Såg två stjärnfall, några sateliter och något som kan ha varit fladdermöss.. Riktigt mysigt! :) Sedan köpte vi hajar och choklad och sen gick vi hit. Det blir alltid en massa skratt när jag är med henne. Jag fattar inte vart alla våra konstiga konversationer kommer ifrån. Men ja.. det blir så knäppt.. :) Hon är en go vän. Fyyy vad jag kommer sakna henne.

Nu ska jag käka lite frukost. halv 1 är klockan.. har sovit ikapp alla timmar man missat i veckan. Härligt! Och nu är jag ledig i 2 veckor!!


Kommentarer
Postat av: ramlas

haha känns som att jag kommenterar regelbundet här nu hmm.. i vilket fall skulle jag bara säga att vi måste ses under dina två veckor, ska ta vara på all tid jag kan med dig, du är bäst!

2008-08-31 @ 15:26:49
Postat av: malin

manda, vi måste hinna ses innan du åker! Du vet att du alltid är välkommen till ditt andra hem, MALMÖ :D

2008-08-31 @ 19:19:39
URL: http://malinnordkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0