trummor och utväxt

Japp, nu har vi flyttat in i vår mysiga lilla lägenhet. :) Har fått rättså bra ordning. Men det är fortfarande lite oklart hur vi vill ha våra saker och vad vi vill köpa för nåt nytt osv.. Men sånt faller väl på plats efter hand.. Men helst hade jag velat fixa allt på en gång, nu! :) Det känns jätteroligt iallfall att ha något eget och min sambo är hur go som helst. :)

Min goa sambo och hans band hade spelning ikväll på Barbackarock! :) Den första spelningen jag har sett med dem. De va superbra! (Särskilt trummisen. Snygg är han oxå! ;) heh..) Ja nej men det va riktigt roligt att höra dem lite mer på riktigt, utanför replokalen. :)

Idag har jag oxå hunnit med att slinga bort zaras utväxt, myst lite med tvillingarna, och hjälpt Ängla att välja kläder till Snövit på hennes dataspel. :)

Har oxå hunnit catcha up med både Lotte och Sofie idag. Härliga töser. :)

Nu ska jag ta igen idolavsnittet jag missat ikväll :) Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0