bara en till..

1. När gick du upp idag?
06.20

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor tror jag.. fast diamanter e med fint..

3. Senaste filmen du såg på bio
Harry Potter och Fenixorden. Somnade dock sista kvarten när det blev svårt att hänga med.. :P

4. Favorit-TV- program?
Lost. Men det e ju uppehåll nu.. Dessutom har ju Charlie dött så nu kommer det inte va ariktigt samma sak.. :/

5. Vad åt du till frukost?
En tallrik start och en macka med ost. ett glas mjölk, en zinktablett och e tablett fiskleverolja

6. Vad är ditt andranamn?
Elna, Linnéa, Åsnan..

7. Din favoritmat?
Tortillas med guacamole :) mums!

8. Vilken mat gillar du inte?
En sorts wok på påse.. minns inte vad den heter men annars gillar jag wok!

9. Favoritchips?
Lätsaltade. särskilt goda när man ligger på stranden!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Unleaded Patrol. Finns att köpa på lasses musik, skivlagret, compact disc

11. Vilken bil kör du?
Päronens fortfarande..

12. Favoritmacka?
Kackling på zekes. har dock inte ätit den sen de bytte ägare.. om den ens finns kvar.. :(

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Människor som tror de vet och kan allt.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Leggings, lång tröja eller klänning. hemma, stor svart munktröja storlek L från herravdelningen HM :)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
svår. vill åka överallt! New York, kina, mexico, florida, indien... och förståss till spanien med min älskling

16. Favoritklädmärke?
Hm. :)

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Jag och sandra ska köra upp till kiruna och sätta oss där och fisa när vi e trötta på allt här. :)

18. Favorittid på dagen?
vet ej

19. Var är du född?
I Kristianstad

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
E inte så kräsen..

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
E inte så insatt men jag e mer för manikyr..

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hm inte som jag kan komma på nu när man måste..

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör förståss

27. Bästa barndomsminnet?
Finns ju massor som e bäst. Men det va kul när jag o Sandra släppte ut hennes kanin i trädgården och den rymmde ut på ängen med sandra springandes efter den! haha. kan fortfarande se det framför mig. :)

28. Varit i Afrika ?
Nej men skulle vilja åka dit

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
image32Haha ja Sandra har råkat ut för det två gånger. :D och oxå själv blivit utsatt för den delen..

30. Varit med om en bilolycka?
Nej bara moppeolycka förra sommaren på grus. Bara skrapsår men rättså rejäla sånna.. Ärren är fortfarande lila.. men jag lever. :)
image33

31. Favoritdag i veckan?
Fredag eller lördag. Fredag börjar helgen, lördag kan man sova länge o va uppe länge :)

32. Favoritrestaurant?
222 i spanien har de godaste pizzorna iaf. :)

33. Favoritblommor?
Rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
vet inte

35. Äger du en cykel?
Ja.. en utan sadel, utan ringklocka, utan en fungerande pakethållare och växel som bara går på ettan, och som dessutom e alldeles för liten. :) den andra blev stulen så..

36. Är du trött nu?
Ja men det e jag jämt..

37. Läggdags?
Förhoppningsvis vid elva..

38. Senaste personen du delade en middag med?
Niklas..

39. Vad lyssnar du till just nu?
ingenting för en gångs skull...

40. Favorit färg
vet inte.

41. Hur många tatueringar har du?
Ingen

tagen från www.annadite.blogspot.com

Hejdå och pusspuss hårmuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0