listaaa

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
mellan 5 och 8
Vilken svordom använder du mest?
tusan
Äger du en iPod?
nope bara en mp3 som håller på att gå sönder...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ja. jag gillar att ta bilder faktiskt
Vilken var den senaste filmen du såg?
linas kvällsbok. se den tjejer!
Har några av dina vänner barn?
min svägerska zara e min vän och hon har lilla ängla :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
beror på hur mycket. resa, kläder..
Har någon någonsin kallat dig lat?
japp men jag har inte lidit av det.. :P
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
beror på. bukar bli oboy när jag e med nisse men hemma alltid vanlig mjölk.
När var senast någon stötte på dig?
Förra fredagen. konjak usch..
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
rodeon i spanien!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
det hoppas jag verkligen inte.. :$
Tittade du på tecknat när du var liten?
självklart. massvis. och gör fortfarande ibland..
Hur många syskon har du?
1. emil
Äger du några band t-shirts?
nope
När flög du senast?
när jag hade varit i spanien i juni..
Läser du för skojs skull?
veckorevyn ja. böcker hinns inte med så ofta.. förut va jag bokmal..
Pratar du några andra språk?
har ju pluggat engelska och spanska men e inte särskilt bra på nåt av dem.. hola que tal?
Har du en stationär dator eller en laptop?
lap top
Vilka gör du, önskningar eller planer?
både och kanske
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
aldrig tatuering. isåfall något väldigt personligt på ett ovanligt ställe för annars tröttnar jag på den.. en piercing i ögonbrynet kanske nån gång i framtiden?
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
spelar ingen roll
Vad har du med dig in på bion?
en stor popcorn!! eller videomixgodis :)
Vem var din favorit lärare?
svenskaläraren marcus svensson i 8an o 9an. han va rolig!
Vad har du för väder?
sol fortfarande..
Har du en blogg?
nej jag skriver på en annans..
Vilken är din favoritdrink?
passoa o sprite
Gillar du din boendesituation?
ja. bor i egen gäststuga så :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
9. så oftast fungerar jag inte. :)
Äter du frukost dagligen?
japp. annars blir jag hungrig och grinig nån timme senare..
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
olika. ofta har jag en hel stressig vecka sen en hel ledig vecka osv...
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nee
Vilken är din favoritfrukt?
ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej inte alltför ofta..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
neej
Vad var det senaste du åt?
ett halvt bixitkex
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
päronen kände en katt som hette amanda tror jag..
Gillar du senap?
jadå
Sover du på sida, mage eller rygg?
sidan, rygg
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
vet inte. har aldrig tänkt på det.. men sandra tycker jag är som åsnan i shreck
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope
Tycker du om att krama folk?
ja det gör jag. det e härligt.
Skulle du säga att du är trendig?
man försöker väl..
Äger du en digitalkamera?
nje men hade gärna haft en..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
om det händer ofta ja. men alla kan glömma nån gång..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
pojken som kallades Det
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nee..


tagen från www.martinag.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0