Maskerad, lucia och kalas

Oj det va ett tag sedan man skrev.. har inte haft en ledig minut.. Här e mina dagar fram till idag:

LÖRDAG:
sov uuut. Pluggade, fick reda på att min nisse har maginfluensa. Malin o Jessica kom till mig och vi gjorde vid oss inför Lottes maskerad. Vi 3 var Charlies änglar. Jag som e mest blond va Cameron diaz, jessica som e rödtott drew barrymore och malin mörk va lucy lui. -passade bra. :) Riktigt kul va det. Massa roliga utstyrslar, god mat, massa dans och trevliga människor. :)

SÖNDAG: Gick lucia i åhus, vårt första uppträde. Trots liten nervositet och liten wiskeyröst så gick det bra. Det va kul. :) Senade kom lite släktingar och vänner på kalas eftersom jag nyligen (7 okt) fyllt år. Trevligt. Och jag ska gå på kroppsmassage! :D Ängla lussade för oss i mitt gamla nattlinne och lekte regissör. Hon använde alla gästerna till skådespelare och pjäsen va pippi. "Jag e pippi o du får va lilla gubben"
Ängla bestämde sig oxå för att sova hos oss. :) Så när gästerna gått hem tittade jag o hon på Aladdin ute hos mig. :) Det va mys.

MÅNDAG: Igår åkte jag hem till nisse. (ja jag vet han hade ju maginfluensa!!) Men jag va tvungen att fixa en skiva hos honom. Men ja.... visst blev det nån puss.. även fast jag försökte undvika det...faktiskt...... o ja.... jag fick lite ångest efteråt..... men jag har käkat 20 vitpepparkorn och får hoppas på det bästa. Han va ganska pigg och hade inte spytt sen i lördags så det ska nog gå bra... :P Har säkert hört 10 st som har maginfluensa nu så se upp!

TISDAG: Idag va jag hemma hos en projektarbetesmodell - EmmaLisa Norrhamn som va med i Junior Eurovision Song Contest. Det gick jättebra och det va trevligt. :) Härlig familj familjen Norrhamn. Sedan hann jag oxå med att träna där visst Haris oxå gav järnet. :) Nu ska jag snart se DH. (Desperate Housewives)

Här kan ni titta på Emma-Lisa!!



Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0