Helgen

Den här helgen har varit händelserik. I fredags festade jag med flickorna. Sandra, Sara o Kicki. -Yngsjöbrudarna. :) Vi åkte ner till handelsbaren i åhus där vi oxå mötte Sofie och Ida. Det var en mycket trevlig kväll faktiskt, men den slutade med att vi missade sista bussen in till stan. Så vi fick åka taxi hem till nisse och oskar där jag, sofie och ida sov över som pojkarna så gärna ville att vi skulle göra :) På morgonen fanns det knappt någon frukost hemma så vi fick slåss om pastan och köttbullarna.. Sedan åkte jag o nisse med sandras päron ner till yngsjö. På kvällen spelade nämligen min bror på Martins rökeri nere i nyehusen så de skulle dit där och titta så då kunde vi ju åka med.. Det var mycket trevligt på martins. Vädret blev fint och det var mycket folk och tittade. God mat var det oxå. Och emil var jätteduktig som vanligt. Jag tycker om min bror. :)

image7 Alltid något konstigt påhitt på gång... :)

image8 Efter en lång stunds oväsen undrade mamma varför det hade blivit så tyst på ovanvåningen. :P

image11 


Ha det gott mina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0