Bonde söker fru utan ljud

Igår va det Hockey som gällde för min och nisses del. Kik spelade mot tingsryd och förlorade... tråkigt men det va kul att titta ändå, o se den nya ishallen. Dock frös jag ihjäl mina fossingar när vi sen skulle cykla hem!! (Det fanns ingen bil ledig..) Det enda som förde mig framåt var att jag visste att det skulle finnas ett inspelat Bonde söker fru-avsnitt där hemma som nisses mamma skulle spela in till oss. Men när vi kom hem visade det sig att ljudet inte hade spelats in! Så istället för att sitta och titta på bara bilderna till programmet så får jag väl se reprisen på söndag. :P

Idag har jag tränat och nu ska jag nog gå ner och titta lite på tv. Kanske ta en pepparkaka. Det är gott. Och så blir man snäll.

Imorn e det praktik på Tova där det inte kommer att se ut som vanligt eftersom renoveringen e i full gång nu! Men var inte oroliga, plats för kunder har vi alltid om ni e sugna på en förändring till jul! :D

image222 Kan ni gissa vad detta är?!?!?!  Svaret kommer i nästa inlägg...... ;)

Kommentarer
Postat av: ramla

JAAAAAA det är en sån där SKUMTOMTE!!!!!!!!!!

2007-11-15 @ 22:53:10
Postat av: Pappa

Nej det där är ingen skumtomte. Dom är röda och vita och har skägg. Nej det är ett UFO. Inget snack om saken

2007-11-16 @ 09:49:07
Postat av: Erika

Väldigt ljus pepparkaksdeg? Eller en sådan där hermankaka som man matade för att den skulle växa, sen gav man bort en del av honom till ens vänner:P

2007-11-16 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0