19 år idag

Japp idag fyller man Sista tonåret.. Har varit en toppendag tycker jag. :) Vaknade vid 9 av ja må hon leva av nisse som står där så söt med en frukostbricka, en stor vas med stora blommor i och så ett paket. Jag käkade en macka o nisse somnade om.. haha. Sen sov jag oxå lite till och vaknade igen vid 12. Käkade min andra macka och rånen. Sedan öppnade jag paketet som innehöll en fotoram med ett uppförstorat foto av mig o nisse. :) Han e bäst i hela världen! Lite senare kom oxå nisses päron in o sjöng för mig och gav mig en chokladlåda. Så snälla e de. :)

Sedan åkte jag på Lucia-träning. Det va nervöst! Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå faktiskt. Har ju typ 2 månader till på mig att öva. :)

Nu har jag varit hemma ett tag o ätit mat med päronen och morfar o Elsy. Öppnat ett par paketer till. En I-pod fick jag minsann. Det va superbra för min Mp3 har slitit ut sig totalt sen jag fyllde år för två år sedan. :)


Tack så mycket för alla grattissms! Ni är för härliga!


Igår var vi ju på Lasse Stefanz. Mycket trevligt va det faktiskt! Riktigt kul hade jag rent ut sagt. :) Jag fick till o med dansa med nisse! Kanske blev några stampningar på varandras tår men det e en annan femma.. Massa roligt folk va där oxå som man kunde ha roligt åt! ;) haha. Ja, så faktiskt, så tyckte jag att de var duktiga och det skäms jag inte för att säga. Det var en upplevelse och jag är mycket glad att jag åkte dit. :)

Kommentarer
Postat av: sara

vad fan, ska du vara med i lucian va? vad kul :) :) och grattis igen hihi

2007-10-07 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0