Blää

Just nu vill jag bara gå och gömma mig. Vi har precis haft svenska där vi fick info om det nationella provet. Jag HATAR nationella prov. Varför?

- Jag får panik när jag ser och hör alla andra sitta och skriva allt vad de orkar.
- Jag vet att jag måste skriva bra på en gång. Jag skriver bäst hemma då jag kan lägga undan texten, ta fram den igen och ändra, ta bort och lägga till. Det kan jag inte göra på nationella.
- Nationella har stor vikt på ens betyg. Freakar man ut är det kört.
- Man får inte en andra chans till att göra det.
- Man ska oxå hålla ett muntligt föredrag inför klassen, jag som hatar det...
- Alltihop ska vara så seriöst...

Inget positivt alls. Nu ska jag gå och tupera håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0