håltimme

stänger du av mobilen när du sover? Nej den är alltid på, vilket ibland gör så att jag väcks av att nån "misstagsringer mig" eftersom jag ofta står först i deras telefonbok. får nog byta namn nån gång.. :P
vem såg dig senast naken? nisse
hur såg du ut på högstadiet? en fjortis med finnar... hehe
hur kommer du se ut om tjugo år? äldre
hur var du på dagis? Gick aldrig på dagis
hur är du att ha som arbetskamrat? sammarbetsvillig
har du celluliter? tigerränder? ett par bara så jag lider inte.
biter du på naglarna? nej det e äckligt :P
har du något handikapp? Nope
är du rädd för att få hängbröst? Inget jag går o tänker på direkt men kul e det kanske inte att ha..
tror du att gud är en man eller en kvinna? vet ej
svär du? lagom mycket
är du trevlig mot jehovas vittnen? aldrig träffat nån sån..
hur homo är du på en skala 1 - 10? haha 2?
tror du på utomjordningar? Jepp. Vi kan inte va de enda.
om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut?
Tortillas o guacamole!
vad finns alltid i ditt skafferi? flingor, vitaminer, oboy, gräddbullar, skorpor, bakingredienser..
vilken mat är den största missen att bjuda dig på? bruna bönor. men jag skulle kunna tvinga i mig dem om det behövdes och försökt se normal ut även om det hade varit svårt .. :P
har du blivit arresterad? nej men det va nära i LA dagen vi skulle åka hem. haha! (vi hade inte köpt någon tunnelbanebiljett)
ljuger du? nej, nån vit lögn ibland bara så där lite oskyldigt..
har du kysst en polis? nej e det nåt extra?
är du rädd för securitasvakter? nej
har du någonting att dölja? Finns väl en del hemligheter men det e inget allvarligt. :)
vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, larmbricka som inte funkar
är du / har du varit gift? Nope
skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta
pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar?
verkligen inte om det gick nattbussar! haha
kan du laga cyklar? nej
kan du fixa med bilar? Nej
brukar du köra om? på motorväg ja, annars mest traktorer :P
kan du baka bröd? med mamma lyckas jag nog. :)
vet du hur man frostar av en frys? haha nej!
vilken tvserie skulle du helst leva i? Lost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0