Peta näsan på skolfotot? snyggt!

Idag tog vi skolfoto. Inget jag direkt jublar över, men det går.. Först tog vi gruppbild då vi va utklädda till en massa andra yrken än frisör. Jag var målare. Andra i klassen va typ sjuksköterska, svetsare, lärare, dykare.. Det va kul faktiskt! Sen va det dax för enskilda foton.. Luggen ville inte ligga som jag ville och mitt ena öga ska alltid hänga och se nerdrogat ut just på alla skolbilder. Varför e det så?! :P Och dessutom, varför ska man alltid sitta rakt fram mot kameran?! Ha?! Man ser ju inte klok ut då! Till slut fick jag lov att svänga lite på stolen och jag o fotografen kunde få till ett foto vi båda va nöjda med.. (mest han, men han säger ju att alla bilder e bra, även om jag skulle sitta o peta näsan:P ) Men jag lovar att de istället kommer skicka ut fotot där jag tittar rakt fram bara för att jag visar tänder på den bilden.. :P Usch vad jag gnäller så det e lika bra att säga som det är, JAG HATAR SKOLFOTON!! Det blir ju aldrig som man tänkt sig...

Idag hade vi uppsättningsstävling på eftermiddagen. Vi skulle välja ut sex långhårsdockor som vi ska ställa ut på invigningen på torsdag. Kan nu gissa vilken docka som fick flest röster då? :) det va faktiskt min docka! :D Mycket chockad blev jag, det var ju så hård konkurrens! Kul att jag kände mig nöjd med den själv oxå.. innan har det känts hopplöst med uppsättningar, känt som jag saknat fantasi men idag flöt det på... :) Ska ta foto på den imorn.

Ha det gott gummitott!


Kommentarer
Postat av: Little darling

roligt med spexfoto:D

2007-10-16 @ 17:39:59
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0