så passerar en dag...

Idag händer inget speciellt alls... Nope.. kan inte komma på någonting faktiskt.. För inte är det väl spännande att jag ska plugga historia idag... nope.. för det är typ det enda som händer idag..

tråkigt.


Nåt som jag ser fram emot en annan dag då?
*Torsdag är det invigning av våra nya frisörlokaler på Milner. Vi ska visa upp dem för kommungubbar och handledare.. Vi ska styla oss själva med kläder, smink och hår i olika stilar. Det ska bli skoj. Har övat inför det nu ett par gånger på lektionstid.. Jag ska ta bilder när vi alla är färdiga så ni får se. :)

*Måndag är det Schwartzkopfs visning i Malmö. Hela klassen ska dit och få lite inspiration. Alltid roligt :) Ska nog oxå gå och äta nånstans allihopan. Trevligt att göra saker med klassen. Jag diggar den. :)




Kommentarer
Postat av: lotte

och jag diggar dej :P

2007-10-15 @ 21:07:17
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0