Min helg

Fredag: Jag åkte hem och tittade på Idol. Tittade på Klassfesten och reprisen av Svensson Svensson.
Lördag: Jag jobbade på HM. Där svämmar det över på lagret kan jag meddela. Efter jobbet åkte jag hem till nisse. Vi käkade pizza, åkte o såg på bio, o åkte hem till mig och sov. Det var mysigt. :)
Söndag: Jag har städat lite.. nisse nästintill tvingade mig så.. dock förstår jag inte varför eftersom han åkte hem i morse.. :P Sen har jag tittat på tv.. Ska snart åka till Höör och fira nisses mormor som fyller år.

Annan information:
*Jag har ont i bihålorna och mamma tvingar mig att ta nässprat vilket e så fruktansvärt obehagligt!
*Jag fick inte ut och springa med nisse idag för han e rädd för att jag ska springa ifrån honom. haha!
*Jag saknar Sandra
*Jag höll på att skita på mig igårkväll när jag o nisse skulle köra hem från stan efter bion. Bilen bakom mig låg och tryckte mig i rumpan o bländade mig med sitt ena lyse. När han till slut kör om mig tänkte vi att vi skulle vara lite jävliga tillbaka o blinkade till med helljuset . På en gång bromsar han in, kör ut på väggrenen och när jag kört förbi honom tänder han båda helljusena! Snacka vad rädd jag va! Vad hade jag gjort?! Man vet ju inte vad det e för typer som e ute en lördagskväll vid midnatt! Så ett tag kör han bakom mig o jag börjar göra planer på om man kanske skulle trycka plattan i mattan, köra ifrån honom och svänga av nånstans där han inte hittar mig, haha som i värsta polisserien! Men till slut kör han om mig igen, nisse ville blända honom en gång till men nej, där sa jag minsann stopp! Jag hade fått tillräckligt med spänning kände jag! :D

image136


Kommentarer
Postat av: malin

manda, blev d inget festande i fredes ? :O

2007-09-23 @ 17:28:23
URL: http://maaliin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0