Besserwissrar

Jag gillar inte orättvisa människor. Jag gillar heller inte besserwissrar. Folk som ska sätta dit en och vara helt perfekta själva. Finns det nåt mer irriterande?!

I övrigt har detta varit en toppendag! :) Ja, tom provet gick ganska bra.. det kändes bra iallafall.. Paj med vaniljsås hade vi i matsalen, vi har hittat en låt vi vill springa ut till på studenten men det säger jag inte vilken det är! HIHI. En intressant historialektion hade vi sen. Historia är nog mitt favoritämne. Kanske för att vi har en sån bra lärare med. Det gör mycket. Sedan har jag klippt marcus. Det var trevligt. Efter det tränade jag. Gick bra. Och nu tar jag bara det lugnt. :) Gött.


Kommentarer
Postat av: lotte

oj, amanda! vem har nu varit dum mot dig?

2008-04-24 @ 21:55:23
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0