HM i morgon!

Imorgon börjar jag på HM! Helt sjukt vad tiden går snabbt! De 4 veckorna i ystad gick ändå ganska fort! Kommer sakna folket där. Och klippandet förståss. Men det ska bli skönt med en paus från pendlandet. Fast jag börjar en timme tidigare på HM kommer jag få sovmorgon.  Och sluta kl3 som dagarna. Det är fint! Har fått lagertjänsten detta året med. Men kommer säkerligen få gå ut i butik några dagar efter där. :) Men lagret är inte alls fy skam vilket många verkar tro när man berättar att man står på lagret. För det första så står man inte i nån källare som alla tror. :P Nej det finns nämligen en tredje våning! Med kontor och lunchrum. Så där är jämt folk som springer. Så man är inte mycket ensam. Personalen hämtar ju ner kläderna därifrån. Och på förmiddagen står man aldrig själv. Så det är gött! Dessutom är jag ju den första som får se alla snygga kläder som kommer in! ;) Och kan hänga undan allt jag känner för. hehe!

Ha det gott gott folk!

Kommentarer
Postat av: Märta

AMANDA :D Skit va längesen!! Hur är det med dig? Har skaffat blogg nu så du får ta och check it out! :) KRAAM

2008-07-12 @ 19:30:15
URL: http://marthaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0