Krock med glassbåten!

I lördagskväll samlades jag, Kicki, Vicke och hennes vän Sara hemma hos Hanna. Kollade fotbollen och sedan stack vi till handelsbaren och käkade. Riktigt gott va det! Sara Hultman jobbade och stod i! :) Haha. det va då inte hennes kväll.  Jag åkte med i båten några rundor (hjälpte henne att starta den faktiskt ;) ) men ratten den va konstig så hon visste inte hur mycket hon skulle svänga och sen körde hon rakt in i glassbåten! haha. :) lilla sara. Men oj vad imponerad jag va av henne. Vilket tålamod hon hade med alla fulla gamlingar som försökte ragga på henne! :P Hon sa: "Sätt dig ner i båten!" och de satte sig ner! :D Jag är stolt över henne. :)

Igår va min soffa här. Vi myste hela dagen. Käkade på glassbåten, sen gjorde vi vitlöksbröd. :) Sen gick vi ner till havet och hoppade bland stenarna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0