Du luktar svett.

Vad spännande Wallanderfilmen var igår! -Mastermind. Har inte sett så många av de filmerna, men denna va den bästa filmen hittills iallafall tycker jag. Jag satt med händerna för ögonen typ hela tiden. :P

Idag slutade vi 13.15! Från och med nu ska vi sluta 14 varje måndag eftersom vi har avslutat en kurs. Härligt! Så idag ska jag plugga och plugga.. och kanske, men bara kanske åka in o träna. Eller så räcker det att jag gör det imorgon. Drygt att åka in till stan igen..

På lektionen idag pratade vi om service. Vad man som frisör ska tänka på. Inte svära inför kunder etc..  Och så pratade vi om hur man säger till sin arbetskamrat att hon eller han luktar svett, på ett bra vis?! Maries förslag va klockrent tyckte jag: "Du kan få låna min deodorant om du vill!"  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0