Medium

Imorgon ska det komma ett medium till skolan. Ska bli jätteintressant. Jag tror inte hon kommer "avslöja" saker om framtiden och sånt till oss, men hon ska väl berätta om hur det går till och så där.. Jag hade gärna velat prata med ett medium nån gång. Jag tror verkligen på sånt. Jag tror på att det finns de som kan ta kontakt med människor på andra sidan osv.. Fast visst är det lite kusligt samtidigt. :) Såg på Akademien för det okända en gång där de hade auditions för att få börja en sån utbildning och sen ha chans att vinna att få va med i Det okända. Där skulle en elev ta kontakt med någon på andra sidan åt en dam. Eleven beskrev henne, fick fram namn osv.. När hon frågade damen om detta kunde stämma sa hon nej. Sedan började han i juryn gråta! Det var visst en anhörig till honom på andra sidan som hon hade fått kontakt med! Hoppsan lixom..  Kusligt... Det kan ju ha varit fejkat.. eller inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling, du har chansen att vinna 2 halsband från pearlnet.se, gå in i min blogg för att läsa mer. lycka till! :)

/ F & C

2008-03-19 @ 17:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0