10 dagar kvar!

Åh nu är det inte långt kvar! Idag städade vi igenom våra vagnar. Kontrollerade att alla kammar och borstar fanns där. Såklart hade jag gjort av med min finishkam.. så nu måste jag till frisörtjänst och köpa en ny... jag är expert på att förlägga mina kammar, men oxå på att lägga beslag på clips.. :P haha.

Vi putsade och tvättade och hade oss.. rensade ut våra skåp och ställde in våra fria klippningar i dockrummet. En märklig känsla! Nu gör vi allt detta för sista gången! Helt sjukt faktiskt. Jag vet jag har sagt det förut men det är så jävla sant, jag kommer sakna min klass!!

Vi letade lite saker på stan till skattjakten idag som är på onsdag. Det ska bli väldans roligt! :)

Imorgonkväll ska vi ut och äta middag på Lilla Tavernan, vi i klassen. Det ska bli så mysigt. Sen om vädret är fint ska vi ner och sätta oss i parken efteråt och mysa. Det ska bli så kul! :)

Imorgon på dagen ska jag och Lotte ge bloood för första gången!! Usch e lite nervös faktiskt! :S Men det är skönt att ha Lotte med sig. Det kommer kännas skönt efteråt. Man gör det för en bra sak. Har velat det så länge nu och äntligen har jag tagit tag i det. Men visst det såg lite läskigt ut där de satt med slangar o grejer.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0