Choklad på jordgubben

Ah det känns bra nu! Har gjort kompletteringarna för religionen och kommit på en ganska bra grej att snacka om för att förklara min livsåskådning inför klassen imorn.. jag har bestämt mig för att jag är nöjd med vg i svenska. den uppgiften jag isf skulle göra fick mig att slå huvudet i tangentbordet så.. där bestämde jag mig. Så nu har jag bara lite kompletteringar kvar i företagsekonomin tsm med jessica och så ska jag läsa ut engelskaboken.. det fixar jag lätt! Kanske hinner jag tom se lost? det hade varit som choklad på jordgubben. :)

Idag va en slapp dag i skolan. Vi satt och snackade i klassen med Per om alla 3 åren.. Då förstod man hur fort det har gått! Det va ju inte alls länge sen vi lärde känna varandra! Men ändå känns det som vi kännt varandra hela livet på nåt sätt... fy bubblan vad jag kommer böla på studenten. :P Kommer sakna klassen så fruktansvärt mycket.. Vi har alltid haft sån bra gemenskap.. mm de har kännts som en familj faktiskt.. man är ju nästan mer med dem än med ens riktiga familj.. :P Sen så fick vi oxå öppna våra kuvert med de små lapparna med positiva ord som alla i klassen skrev om en i ettan. det va trevligt. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0