snabbis

okej en kort uppdatering.. vad har hänt på sistone?

I fredags kom vi 2a i fotbollturneringsfinalen! Ska få medalj imorn.. :) stack efter 2 vunna matcher. hade superkul! sträckte dock låren igen..

efter att ha tagit tåget stack jag o haris ut till önne och såg när sofie sprang ut. :) Härlig stämning med bra väder. Trevlig studentfest hemma hos oskar pojkvännen hade hon och sedan förfest hemma hos sofie som ledde till utgång till grand. :)

i lördags jobbade jag på hm och sedan va jag bara hemma och tittade på lasse stefanz dokumentären. :D höll på att garva ihjäl mig där några gånger. :D

igår tränade jag med sandra och stod och snackade närmare en halvtimme efter.. om allt vi 2 får vara med om i tillsammans.. det e en del grejer det.. :P

igår åkte oxå mina päron till spanien för att tömma vår lägenhet vi har där nere.. lite tradigt tycker jag. jag trivs så bra där.. men man kan ju fortfarande åka dit.. har ju varit där nästan varje sommar i mitt liv så man har en del minnen därifrån.. :)

så ja.. nu bor jag själv i några dagar.. och ingen annie har jag heller som sällskap längre ju.. men idag ska jag iallafall åka till bror, zara o ängla och sova där. :) De är då snälla och tänker på lilla mig.. :)


Ha det gottis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0