tårta i rumpan!

Igår va en riktigt trevlig kväll. Först grillade vi på stranden för att fira Saras födelsedag. :) Det allra bästa va när Kicki skulle fly elden och hon satte sig på tårtan! :D haha! som tur va satte hon sig på sin egen tallrik annars hade vi då inte fått nån tårta. :P Så sen gick vi hem till elin och kicki fick låna byxor. Sedan drog vi in till grand. Träffade trevligt folk och hade roligt. :)

Idag har jag jobbat på hm. Fick vara på kosmetik idag eftersom zara varit ledig. Tyckte det va riktigt kul på kosmetik faktiskt. Riktigt mycket folk va på stan idag! Det hjälpte knappt att man städade för 10 min senare låg det ändå en massa diadem och tofsar och en massa annat smått på golvet :P Men men. jag har haft en trevlig dag. Men nu är jag sjukt trött så nu ska jag gå och vila lite på soffan.. kanske slumra till en sväng.. ikväll blir det esc. Heja sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0