Typiskt

Muah! Jag hatar beslutsångest och jag hatar när man måste välja! Nästa fredag är då vi ska spela fotbollsturneringen i Malmö. Detta visade sig vara samma dag som sofie tar studenten............ så typiskt.......  vi kom iallfall fram till att jag kan vara med de 2 första matcherna och sen kan jag bli skjutsad till tåget och hinna till hon springer ut 14.30.. men grejen är den att om det sedan skulle gå bra i matchen efter går vi till final... och skulle jag bestämma mig för att fortsätta så missar jag när hon springer ut och kan bara (bara och bara???) vara med på festen..... ah jag blir så ledsen. :( Missa när min vän springer ut eller missa en fotbollsfinal kanske som jag aldrig har varit med om förut... det är mitt dilemma...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0