Varför?!

Varför allt plugg sista veckan?! Betygen ska sättas på fredag och allt kommer nu på slutet och jag verkligen pallar inte! Har inte motivation för 5 öre asså! Ska läsa en engelskabok, komplettera (bara det ordet får en att slå huvudet i bordet) min livsåskådning (det ordet = slå huvudet i bordet för andra gången) sen ska jag komplettera företagsekonomin, förbereda ett muntligt föredrag till på torsdag och sen göra en jäkla litteraturuppgift i svenska för att kunna höja mig. Sånt pallar man inte! Kommer nog skita i det faktiskt.. ganska nöjd med vg faktiskt. egentligen. men visst känner man press när man har chansen?! sen har jag en modell att ta igen men det känns ju med ganska kört.. finns inte tid asså!

För övrigt känner jag att jag trivs. Sov hos bror o co igår. Klippte och slingade en vän till dem som fått en liten bebis som va hur söt som helst. :) Tänk att man kan ha så små fötter! Toppade oxå till zara lite. Till och med änglas lugg fick jag lov att klippa! :) God mat fick jag oxå där. Man får passa på att äta när man får mat för man vet inte när man får mat nästa gång när man bor hemma själv.. ah det brukar inte va så illa men det brukar bli typ några fiskpinnar och pasta.. :P (det brukar lotta skratta åt mig för..) men idag va jag faktiskt duktig och gjorde grekisk sallad med vitlöksbröd. gott som bara den! :) det är nämligen så att vi inte har nån spis/ugn. vi har gjort om lite i köket och den nya spisen gick inte att koppla in.. :)

nej nu måste jag duscha innan scrubs börjar 23.05

Imorgon blir den värsta dagen på hela terminen.................................

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0