vattenballong

Usch va tomt det känns just nu. Min underbarling har åkt till London med sin familj idag. De ska bara vara borta till söndagkväll men ja.. när man ses och hörs så ofta så känns det så konstigt och lite ensamt.. Vi ska försöka inte höras så mycket heller eftersom det kostar rätt mycket.. Men vi ska nog klara oss. Kan va bra att va borta från varann lite.. Dessutom kommer jag ha massa annat att göra (som vanligt), jobb, valborg, träning till gesällen.. så då går väl tiden lite fortare när jag har nåt annat att tänka på.. Längtar iallafall jättemycket till söndag när jag ska hämta dem vid tåget. :)

Igår va vi på visning med salongen i Malmö. Wellas visning. Va bra det mesta tycker jag. :) Kul att komma iväg på lite sånt.. Sen fick jag och elin lov att sova hos snälla ebba, vår praktikant som bor i ystad så vi slapp hem och vända innan vi skulle upp och fara till jobbet tidigt idag igen.. 2 timmars längre sömn! Dock har jag inte känt mig piggare idag för det... Ska bli så skönt när gesällen har varit.. Hoppas på att bli mitt vanliga jag efter det.. Det ligger verkligen som ett tungt täcke över en...

Vad har annars hänt sedan sist jag bloggade?
¤ Jag har sprungit på Fjälkinge backe...
¤ Jag har svalt en fluga medans jag sprang på Fjälkinge backe...
¤ Jag har slått huvudet i en bagagelucka...

heh.. lite annat har jag faktiskt oxå gjort men det orkar jag inte skriva nu...  :P Nu ska jag duscha sen se på andra avenyn, sen ska jag krypa ner i sängen, koppla in ipoden och sätta på min låt. Den som min underbarling har skrivit till mig.. :) oj va jag är kär i honom!

:)


Fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0