Kortafton och fikor.

Tack alla ni som kommenterade mitt förra inlägg! Det kändes bra att få lite respons. :)

Just nu sitter jag hemma hos Lotte och skriver. Hon ska vara min kortaftonmodell på gesället så jag har rullat upp hennes hår på spolar och nu väntar vi på att det ska bli torrt. :) Har precis käkat goda bullar. Det är alltid så mysigt att komma hit. :) Senare ska jag ta en fika med Sandra. :) Träffar henne alltför sällan numera.. Och efter det ska jag åka ut till jonten. Ska testa att permanenta hans mamma. Men bara rulla upp det då, och om det går bra så får hon vara min permanentmodell. :) Det känns som det börjar vända lite nu faktiskt. :) Har känts som det gått trögt ett tag nu men det är tur jag har så snälla vänner som ställer upp och hjälper till att leta modeller och ge tips och sånt.. :)

Och ikväll kommer äntligen mina päron hem från sin lilla resa.. Har varit ensam hemma nu ett par dagar. Usch, det har varit läskigt. Förstår inte, jag har ju varit ensam mycket förut men nu har jag iallafall gått och blivit rädd om kvällarna.. Så jonatan har fått sova hos mig ett par nätter och så sov jag hos ezä i söndags.. emil, zara, ängla.. Det va mysigt och oj va kul bridget jones 2 är! :)

Nu ska jag gå och föna lottes hår så det ska gå lite snabbare..

Ha det gott kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0